Beoordelingen van Shimeiwei Sushi Elst
Recente recensies
Elbert Elbers
Top
Hans
Snelle levering van de heerlijke sushi box.
Karen
Heerlijke sushi!! Vers en van heel goede kwaliteit!
Post
Beek
Geweldige sushi. Prima prijs kwaliteit hoeveelheid
Anika
Amber
Super lekkere sushi!
Nicky
We hebben weer heerlijke sushi gegeten! Super vers, smaakvol en goeie service! Genieten met een grote G
Femke Warners
Wat een geweldige service, en de sushi is nergens beter dan hier! Vaste klant er bij!
Gerrit Janssen
Super lekker gegeten heerlijke smaken
Vincent Jansen
Top, lekker en netjes op tijd. Fijn!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mariëlle
Top!!
Anouk van Baal
Heerlijke sushi, op tijd bezorgd. Niets te klagen!
Jaimy
Heerlijke sushi, warme garnalen. Super service!
Bianca
Vier poke bowls besteld. Ze waren super !
Stefan
Heerlijk
Pia
Het was weer superlekker ( en dat zonder komkommer) en top bezorging !
Ine
Rutgers
Li
Eenvoudig bestellen, halen of bezorgen, altijd lekker.
René
Wederom heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tom
Zoals gewoonlijk keurig op tijd en erg lekker. Best wel een beetje aan de prijs...
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Eef
Ilonka Peters
Het was heerlijk en mooi àlles op tijd gekregen. We hebben genoten
Peter Heijnis
Wederom een fantastisch pakket van overheerlijke producten. Wat ik niet begrijp, is dat als ik via de website een bestelling doe, ik een service fee moet betalen. Dit zou beloond moeten worden, in plaats van bestraft. Jullie worden niet telefonisch gestoord, en je hebt direct betaald gekregen. (Een korting zou meer op zijn plaats zijn)
Lineke
Zoals altijd heerlijk en op tijd bezorgd
Mess
Heerlijk vers en lekker
Suus
Het was wederom heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mary
Voor het eerst besteld, super lekker en sushi rijst was lekker en vers, voor herhaling vatbaar
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
E.R.Wirt
Ik heb nog nooit zo lekker Sushi gegeten geweldig
De Jong
Keurig op afgesproken tijd. Heerlijke Sushi
Stefan
Was weer heerlijk!
Marianne
Héérlijke sushi, bezorging precies op tijd! Top!
Sandra Rits
Sushi wa sheerlijk, maar wel een beetje eentonig in smaken. Dat kwam voornamelijk omdat alle toppings op de rollen in het menu gelijk waren. Dat was jammer.
Suzan
Goede sushi, smaakvol en strak opgerold. Bezorging netjes optijd. Hou dit zo vol dan bestellen we graag nog een keer.
M. Eisink
In 1 woord, super! Optijd en Netjes geleverd! CHAPO
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Annemiek van Dael
Was weer helemaal top, zoals altijd! We hebben weer gesmuld van de allerlekkerste verse sushi van team Shimeiwei! Bedankt weer namens ons !🙏
Kim
Heerlijke sushi!
Vink
Op tijd bezorgd en wederom weer genoten van de heerlijkste sushi!
Marieke
Keurig binnen afgesproken tijd. Ze hadden zelfs een extraatje erbij gedaan ivm de verjaardag van onze zoon. Het was vers en super lekker! Zeker voor herhaling vatbaar
Janneke
Het was ook deze keer weer heerlijk 😋. We hebben genoten. Bedankt.
AHMAD HALABI
Desirée Leenders
Echt heeeeerlijke sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Raymond Knoop
Het is altijd lekkere sushi, daar is helemaal niks mee mee. Alleen afgelopen bestelling 2x fout gemaakt. Zalm en avocado maki waren vervangen door krab en komkommer maki. Toch jammer..
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rasmussens
Top!!!
N Rutte
Kwaliteit sushi was oké, maar voor de pokebowls krijg je weinig bijzonders voor je geld. Grotendeels gevuld met sushi rijst, sojabonen en komkommer. Wortel, avocado en vis of kip is onder niveau! De teryaki kip was niet te eten, zo vet! Wij begrijpen de goede reviews niet, want we vinden met name de inhoud van pokebowls em kwaliteit erg tegenvallen! De bezorging was 15 tot 30 minuten te vroeg! Voor ons niet meer!
Elbert Elbers
Smakelijk. Snelle en vriendelijke bezorging.
San
René
Wederom heerlijke sushi en goede service! Laatst ging er iets mis met de levering maar dat werd soepel en perfect opgelost!
Marianne
H van den bergh
Perfecte levering
Tatiana
Heerlijke Sushi met een keuze uit boxen en samenstellingen. Echt een aanrader
Imke Mulder
Allee prima en heerlijk gegeten
Felix en Jacqueline Verweij
Het eten was super vers en lekker. We hebben ervan genoten!
Liet
Echt top kwaliteit.
Stefan
Was weer heerlijk!
Petra
Fantastisch lekkere sushi. Inmiddels onze favoriet.
Mark
Goede sushi, bezorgd volgens afspraak op tijd. Tezamen met wat warme gerechten was de sushi zelf helaas wat aan de lauwe kant.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bw
Was lekker en snel bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jaap Schlingmann
We hebben weer genoten van uw heerlijke, mooie gerechten en prima site. Een opmerking: jammer dat u niet in Rijkerswoerd bezorgd.De afstand naar ons huis is 5 km.
Blom
Was weer ruim op tijd en super lekker
Elisabeth Tuijnman
opnieuw weer genoten. lekker, vers en aardige mensen als je bestelling komt ophalen
Wiesje
Het was heel lekker. Super vers en heel snel
Daphne
Al vaker hoorde ik mijn buren over Shimeiwei in Elst dat ze goed waren. Maar dat was echt nog een understatement. Wat heb ik lekker gegeten.. Super verse sushi die smelt op je tong. Bezorging ook netjes binnen de aangegeven tijd! Ik ga hier zeker vaker bestellen.
IMELDA
Super snel bezorgd. En het was heerlijk.
Jansen
Shimeiwei is de enige bezorger waar we nog sushi bestellen. Sushi is altijd heerlijk, bezorgers zijn altijd vriendelijk. Dit kan niemand overtreffen.
Fam Romijn
Sander
Annie Dieker
Weer genoten van de Sushi vers en smaskvol
Marianne Ooijen van
Geweldig goede sushi! Aanrader!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Brigit Peters
Zoals altijd was t weer erg lekker jullie zijn ons vaste adres geworden als t om sushi gaat
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tom
Heel lekker en snel geleverd, bedankt
Isa
Snelle bezorgen en mega verse sushi. Erg lekker gegeten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nathalie
Heerlijk verse sushi Mooi apart verpakt Nog een extraatje gekregen Gewoon top
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ronnie
JB
Top service, heerlijk eten. Enige minpunt is locatie als je met de auto bent voor de rest top !
Wilma Berntsen
GJdR
Lekkerste Sushi ooit. Dank voor de verjaars traktatie.
Jaimy
Fijne service, vriendelijk personeel. En heerlijke sushi!
Linda L
Lineke
Heel lekker en op tijd bezorgd
Geweldige service, En lekker ;)
Voor mijn 82 jarige moeder voor haar verjaardag een bowl en een bakje komkommer besteld. Heb verzocht om een een strikje omheen te doen ivm haar verjaardag. Een strikje hadden ze niet bij de hand. Wel een extra doosje met sushi! Geweldige service. En mijn moeder vond het heeeeerlijk smaken. Een dikke 10 voor kwaliteit en bezorging.
Annie Dieket
We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en smaak van de sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Hugo
Bianca Bönisch
De Sushi was heerlijk en vers wij hebben genoten.
Johan
Bezorging was op tijd en kwaliteit was weer zeer goed
Sanne
M van Ooijen
Niet alles geleverd. Geen Edamame zonder schil a 3,95 ontvangen en ipv 6 garnalen kregen we er 5! Slechte reclame!
Erla Braskamp
Bolder
Snelle bezorging en zeer smakelijk
Blom
Was weer top verzorgd !!
P
Bram
Rutte
De bakjes van de pokebowls zijn klein en daardoor onhandig om uit te eten. Jammer dat je het niet zekf kan samenstellen. Mis teryakisaus en topping zoals pijnboompitten o.d. .Onderin zat soort van mayo, wat ik niet lekker vond. Dut was de 1ste keer en denk niet een 2e keer te bestellen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
J
Super lekker en mooi optijd klaar. Voor mij de tweede keer dat ik hier ben geweest, en het was weer super.
Julia
LdH
René
Ik kan het elke keer weer zeggen, maar dit is gewoon de beste sushi uit de regio. De smaken zijn geweldig, de structuur is perfect, het is echt top kwaliteit sushi..
Brenda
Het was heerlijk en lekker vers
Michel
Heerlijk! Vers en goed van smaak.