Beoordelingen van Shimeiwei Sushi Elst

Recente recensies

5.0
Elbert Elbers
20 juni 2026

Top

Hans
19 juni 2026

Snelle levering van de heerlijke sushi box.

Karen
15 juni 2026

Heerlijke sushi!! Vers en van heel goede kwaliteit!

Post
14 juni 2026
Beek
13 juni 2026

Geweldige sushi. Prima prijs kwaliteit hoeveelheid

Anika
13 juni 2026
Amber
13 juni 2026

Super lekkere sushi!

Nicky
11 juni 2026

We hebben weer heerlijke sushi gegeten! Super vers, smaakvol en goeie service! Genieten met een grote G

Femke Warners
9 juni 2026

Wat een geweldige service, en de sushi is nergens beter dan hier! Vaste klant er bij!

Gerrit Janssen
9 juni 2026

Super lekker gegeten heerlijke smaken

Vincent Jansen
8 juni 2026

Top, lekker en netjes op tijd. Fijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariëlle
5 juni 2026

Top!!

Anouk van Baal
5 juni 2026

Heerlijke sushi, op tijd bezorgd. Niets te klagen!

Jaimy
5 juni 2026

Heerlijke sushi, warme garnalen. Super service!

Bianca
4 juni 2026

Vier poke bowls besteld. Ze waren super !

Stefan
4 juni 2026

Heerlijk

Pia
4 juni 2026

Het was weer superlekker ( en dat zonder komkommer) en top bezorging !

Ine
3 juni 2026
Rutgers
3 juni 2026
Li
2 juni 2026

Eenvoudig bestellen, halen of bezorgen, altijd lekker.

René
1 juni 2026

Wederom heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
1 juni 2026

Zoals gewoonlijk keurig op tijd en erg lekker. Best wel een beetje aan de prijs...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eef
31 mei 2026
Ilonka Peters
31 mei 2026

Het was heerlijk en mooi àlles op tijd gekregen. We hebben genoten

Peter Heijnis
31 mei 2026

Wederom een fantastisch pakket van overheerlijke producten. Wat ik niet begrijp, is dat als ik via de website een bestelling doe, ik een service fee moet betalen. Dit zou beloond moeten worden, in plaats van bestraft. Jullie worden niet telefonisch gestoord, en je hebt direct betaald gekregen. (Een korting zou meer op zijn plaats zijn)

Lineke
28 mei 2026

Zoals altijd heerlijk en op tijd bezorgd

Mess
26 mei 2026

Heerlijk vers en lekker

Suus
25 mei 2026

Het was wederom heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mary
25 mei 2026

Voor het eerst besteld, super lekker en sushi rijst was lekker en vers, voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E.R.Wirt
24 mei 2026

Ik heb nog nooit zo lekker Sushi gegeten geweldig

De Jong
24 mei 2026

Keurig op afgesproken tijd. Heerlijke Sushi

Stefan
23 mei 2026

Was weer heerlijk!

Marianne
21 mei 2026

Héérlijke sushi, bezorging precies op tijd! Top!

Sandra Rits
20 mei 2026

Sushi wa sheerlijk, maar wel een beetje eentonig in smaken. Dat kwam voornamelijk omdat alle toppings op de rollen in het menu gelijk waren. Dat was jammer.

Suzan
19 mei 2026

Goede sushi, smaakvol en strak opgerold. Bezorging netjes optijd. Hou dit zo vol dan bestellen we graag nog een keer.

M. Eisink
18 mei 2026

In 1 woord, super! Optijd en Netjes geleverd! CHAPO

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemiek van Dael
17 mei 2026

Was weer helemaal top, zoals altijd! We hebben weer gesmuld van de allerlekkerste verse sushi van team Shimeiwei! Bedankt weer namens ons !🙏

Kim
16 mei 2026

Heerlijke sushi!

Vink
14 mei 2026

Op tijd bezorgd en wederom weer genoten van de heerlijkste sushi!

Marieke
13 mei 2026

Keurig binnen afgesproken tijd. Ze hadden zelfs een extraatje erbij gedaan ivm de verjaardag van onze zoon. Het was vers en super lekker! Zeker voor herhaling vatbaar

Janneke
13 mei 2026

Het was ook deze keer weer heerlijk 😋. We hebben genoten. Bedankt.

AHMAD HALABI
13 mei 2026
Desirée Leenders
11 mei 2026

Echt heeeeerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond Knoop
11 mei 2026

Het is altijd lekkere sushi, daar is helemaal niks mee mee. Alleen afgelopen bestelling 2x fout gemaakt. Zalm en avocado maki waren vervangen door krab en komkommer maki. Toch jammer..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rasmussens
10 mei 2026

Top!!!

N Rutte
10 mei 2026

Kwaliteit sushi was oké, maar voor de pokebowls krijg je weinig bijzonders voor je geld. Grotendeels gevuld met sushi rijst, sojabonen en komkommer. Wortel, avocado en vis of kip is onder niveau! De teryaki kip was niet te eten, zo vet! Wij begrijpen de goede reviews niet, want we vinden met name de inhoud van pokebowls em kwaliteit erg tegenvallen! De bezorging was 15 tot 30 minuten te vroeg! Voor ons niet meer!

Elbert Elbers
9 mei 2026

Smakelijk. Snelle en vriendelijke bezorging.

San
9 mei 2026
René
9 mei 2026

Wederom heerlijke sushi en goede service! Laatst ging er iets mis met de levering maar dat werd soepel en perfect opgelost!

Marianne
9 mei 2026
H van den bergh
8 mei 2026

Perfecte levering

Tatiana
7 mei 2026

Heerlijke Sushi met een keuze uit boxen en samenstellingen. Echt een aanrader

Imke Mulder
7 mei 2026

Allee prima en heerlijk gegeten

Felix en Jacqueline Verweij
6 mei 2026

Het eten was super vers en lekker. We hebben ervan genoten!

Liet
6 mei 2026

Echt top kwaliteit.

Stefan
6 mei 2026

Was weer heerlijk!

Petra
6 mei 2026

Fantastisch lekkere sushi. Inmiddels onze favoriet.

Mark
4 mei 2026

Goede sushi, bezorgd volgens afspraak op tijd. Tezamen met wat warme gerechten was de sushi zelf helaas wat aan de lauwe kant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bw
3 mei 2026

Was lekker en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap Schlingmann
3 mei 2026

We hebben weer genoten van uw heerlijke, mooie gerechten en prima site. Een opmerking: jammer dat u niet in Rijkerswoerd bezorgd.De afstand naar ons huis is 5 km.

Blom
3 mei 2026

Was weer ruim op tijd en super lekker

Elisabeth Tuijnman
2 mei 2026

opnieuw weer genoten. lekker, vers en aardige mensen als je bestelling komt ophalen

Wiesje
2 mei 2026

Het was heel lekker. Super vers en heel snel

Daphne
29 april 2026

Al vaker hoorde ik mijn buren over Shimeiwei in Elst dat ze goed waren. Maar dat was echt nog een understatement. Wat heb ik lekker gegeten.. Super verse sushi die smelt op je tong. Bezorging ook netjes binnen de aangegeven tijd! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

IMELDA
29 april 2026

Super snel bezorgd. En het was heerlijk.

Jansen
28 april 2026

Shimeiwei is de enige bezorger waar we nog sushi bestellen. Sushi is altijd heerlijk, bezorgers zijn altijd vriendelijk. Dit kan niemand overtreffen.

Fam Romijn
27 april 2026
Sander
27 april 2026
Annie Dieker
27 april 2026

Weer genoten van de Sushi vers en smaskvol

Marianne Ooijen van
27 april 2026

Geweldig goede sushi! Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigit Peters
26 april 2026

Zoals altijd was t weer erg lekker jullie zijn ons vaste adres geworden als t om sushi gaat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
22 april 2026

Heel lekker en snel geleverd, bedankt

Isa
20 april 2026

Snelle bezorgen en mega verse sushi. Erg lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
19 april 2026

Heerlijk verse sushi Mooi apart verpakt Nog een extraatje gekregen Gewoon top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronnie
19 april 2026
JB
18 april 2026

Top service, heerlijk eten. Enige minpunt is locatie als je met de auto bent voor de rest top !

Wilma Berntsen
18 april 2026
GJdR
17 april 2026

Lekkerste Sushi ooit. Dank voor de verjaars traktatie.

Jaimy
16 april 2026

Fijne service, vriendelijk personeel. En heerlijke sushi!

Linda L
16 april 2026
Lineke
15 april 2026

Heel lekker en op tijd bezorgd

Geweldige service, En lekker ;)
13 april 2026

Voor mijn 82 jarige moeder voor haar verjaardag een bowl en een bakje komkommer besteld. Heb verzocht om een een strikje omheen te doen ivm haar verjaardag. Een strikje hadden ze niet bij de hand. Wel een extra doosje met sushi! Geweldige service. En mijn moeder vond het heeeeerlijk smaken. Een dikke 10 voor kwaliteit en bezorging.

Annie Dieket
13 april 2026

We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en smaak van de sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hugo
12 april 2026
Bianca Bönisch
12 april 2026

De Sushi was heerlijk en vers wij hebben genoten.

Johan
12 april 2026

Bezorging was op tijd en kwaliteit was weer zeer goed

Sanne
12 april 2026
M van Ooijen
11 april 2026

Niet alles geleverd. Geen Edamame zonder schil a 3,95 ontvangen en ipv 6 garnalen kregen we er 5! Slechte reclame!

Erla Braskamp
10 april 2026
Bolder
9 april 2026

Snelle bezorging en zeer smakelijk

Blom
7 april 2026

Was weer top verzorgd !!

P
6 april 2026
Bram
5 april 2026
Rutte
5 april 2026

De bakjes van de pokebowls zijn klein en daardoor onhandig om uit te eten. Jammer dat je het niet zekf kan samenstellen. Mis teryakisaus en topping zoals pijnboompitten o.d. .Onderin zat soort van mayo, wat ik niet lekker vond. Dut was de 1ste keer en denk niet een 2e keer te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
3 april 2026

Super lekker en mooi optijd klaar. Voor mij de tweede keer dat ik hier ben geweest, en het was weer super.

Julia
2 april 2026
LdH
2 april 2026
René
31 maart 2026

Ik kan het elke keer weer zeggen, maar dit is gewoon de beste sushi uit de regio. De smaken zijn geweldig, de structuur is perfect, het is echt top kwaliteit sushi..

Brenda
31 maart 2026

Het was heerlijk en lekker vers

Michel
30 maart 2026

Heerlijk! Vers en goed van smaak.